Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valdoxan

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Valdoxan

Hej!

Jag är ny här på sidan, men inte direkt ny på sidans teman...

Har iallafall precis börjat ta valdoxan, och tycker att jag hittar så lite information om medlet. Varken information om dess funktion eller människors upplevelser av medicinen verkar finnas..

Någon här som använder/har använt valdoxan och vill berätta lite?

Jag har börjat igen… hade uppehåll, helt fritt utan något alls i 6 veckor. Men känner att jag inte orkar med att vara paj jämt.. som sist blev sömnen bättre och jag tar tabletten precis innan jag tänkt att sova.. ca 00.30. Sjukt tung i huvudet när jag vaknar och enda sättet är att ta en red bull… kaffe fungerar inte.. men jag orkar inte ta en red bull vare dag och då är jag typ drogad hela dagen och slö och trött och förlamad. Jävligt ont i magen också måste jag säga.. var hård i magen förra gången jag åt dessa också.. smärta precis nedanför naveln… Påminner om mens ont..kan nog också påstå att humöret är lite som PMS också då och då.

Konstiga känslan i huden är också tillbaka. Lite som om huden har somnat och ändå killar lite… Domnad..lustigt men inte obehagligt.

Sexuellt fungerar jag fortfarande. Normala orgasmer och lagom med intresse. Intresse finns iaf..och det är ju skönt. Men det är kanske några timmar före jag skall ta tabletten igen..och det kanske är ett måste. Jag vet inte. Det är inte så att jag vaknar kåt..eftersom jag är sten tung i huvudet ..så lär ju aldrig det inträffa… Men senare..4- 5 timmar senare.. när den känslan gått över..kanske jag orkar tänka på sex att eventuellt ha det.

Snabbaste sättet att bli av med det tunga är en energi dryck. Helst två. Kaffe..nej..det blir jag bara tröttare av… Är jag fortfarande trött säger jag inte många ord…

Ibland undrar jag hur jag orkade träna varje dag förut? Förra perioden..men det var väl Beach 2014 som fick mig till det och inte orken…orken finns inte nu.. orkar knappt ta bort tallriken ens.

Mat.. äter mina ca 1800kcal om dagen. Bakelser är ett Jävla hitte på som äcklar mig i munnen..men i tanken låter det fantastiskt. Tyvärr..åt jag upp den ändå idag…annars inga direkta utsvävningar.

Vågen visar på 7hg plus..men det gjorde det förra gången också..fast jag åt mindre och tränade mer. Inget att bry sig om.

Men ont i magen är mindre kul. Alltid värst runt 22-23-00-00 tiden…

Comment

Hur går det för dig?

Comment

Working...
      X