Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bortkopplad!!!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bortkopplad!!!

Jag behöver hjälp!!

Mitt problem är att jag känner mig totalt bortkopplad från mig själv och vad jag känner.

Och i detta tillståndet har jag befunnit mig i snart ett halv år nu, det hela började med oro känslor och fick även starka känslor av att vara iaktagen och så en dag bara helt plötsligt blev jag totalt utmattad från ingenstans ,började känna att ingenting spelade någon roll, där efter började mina känslor sakta men säkert försvinna och nu känner jag ingenting . Det är som att jag befinner mig i trans 24/7 tiden står still inombords men min kropp fortsätter leva utan mig och jag ser bara mitt liv passera i revy å missar allt. Utåt sett reagerar jag som vanligt men inombords finns det inte en enda tendens till känsla överhuvudtaget Jag har provat massa antidepp men inget funkar! vad ska jag göra orkar inte missa hela sommarn, bara sitta å stirra å tänka på allt roligt jag kunde gjort och upplevt men får istället inte ta del av någonting hela min existens blir totalt meningslös och jag går bara runt och känner mig totalt overklig kan inte ens känna mitt hjärta i bröstet när jag springer

Vad kan detta bero på? kan det vara något psykotiskt? vad ska man göra åt de?Är de någon som har upplevt liknande?

Tacksam för svar

Working...
X