Announcement

Collapse
No announcement yet.

Att bli lämnad del1!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Att bli lämnad del1!

Många har nog blivit snuvad på confettin el på ringen!
    Ena dagen är det pussar o smek.Love!
    Sedan kommer de mörka molnet farande.Man hör en röst men kommer den från min kära????!!Man orkar knappt ta in orden.Man är i chock!Vad hände?Varför?Nästa dag sover man själv.Man lagar mat själv.Man är som en Tom våldnad.
    Man var ju riktig kär och hade hoppats att det skulle vara livet ut.Finna varandra ännu mera.
    Kramas ännu mera.Utforska livet ännu mera.
    Menar varför lämnar man om bägge älskar(de)Varandra!?Många verkar bara att orka med att byta partner en att bygga vidare på den riktiga kärleken..där man både känner vet att vi är Soulm..s
    Hur orkar de då?Hur kan de helt plötsligt se livet annorlunda när "bara"en ny dyker upp?Ja släpper de bara på spärren då om den förra "vägen"..!?😏
    Luftvägen 2..
    Egovägen 3
    Ngra till tankar om livets väg..

Pratar du fortfarande om den relation som avslutades för åtta år sedan? Det måste vara svårt att vara öppen för en ny relation och att inte skicka ut bittra signaler om det fortfarande känns som ett öppet sår efter så lång tid?

Har du gått i terapi för att bearbeta detta? Eller har du hoppats att om du bara träffar någon annan som tar hennes plats, gör dig hel igen, så ska smärtan försvinna? Och att de tankar och känslor runt det uppbrottet för länge länge sedan då ska upphöra?

Comment

Hej Knet!Är faktiskt redo el ännu mera redo att finna en flickvän.Menar jag är lotsad och peppad att riktigt veta varför hon lämnade hoppas Ts har ngra flera "snigelspår",att jag får upp ngra flera öppningar.Blev förhäxad o taggad av hur folk och varför man lämnar ngn fast hon älskade mig både vet men endå inte.
      Svårt att förklara med ngra andra ORD.
      Knet hade du sätt oss tillsammans så hade du förstått.Vi påminde om varandra.Men hon körde med fula kort och gick till en ny som jag vet vem det var.Men de verkade inte va kära.
      Såg dem tillsammans på you tube "va det är ju hon"..
      Det är en del av det hela nej inte bara 8 år ännu längre tid ju..som hon lämnade mig..

Det kommer komma en del 2!😏

Comment

Jag har tröttnat på att försöka förstå fruntimmer. Orka liksom lyssna på deras utdragna förklaringar som bara baseras på känsloflum. Låt möget gå om det inte passar...

Comment

Fånga( henne) nu om du kan haha!Det är ett av vissa kvinnors budskap..
          Fånga dagen var visst det andra..

Comment

Fånga dagen är det som gäller och det gör man bäst i sällskapet av hund. Med kvinnor är det bra i början av relationen sen börjar helvetet med badrumsrenoveringar, semesterresor, och ett jävla gnällande om ditt och datt. Och givetvis är grannes karl mycket bättre. Orka.

Comment

Man måste alltid hjälpas åt i ett förhållande!
              Inte glömma varandra.Inte ljuga för varandra.
              För att som du skrev ha ngra trevliga mål!
              Men inte bara för att "lura in varandra i ngt hörn då.Nä kvinnan(jag är nog inte själv) man litade på är som bortblåst.Inget hjälper inte ens att spela ngn härlig ballad.Så med kvinnlig list så..
              Japp hon sneglar på en ny...
              MAN..😵
              Nä vissa tror att det var mest ett spel.Det slutade med ett"spel"Klart man blev chockad och mkt blev inte som det var knappt ngra dagar innan vi älskade och hon sa att hon älskade ALLT hos mig.Sa du det??!!Vilken resa..suck!

Comment

Ni får gärna pma jag har bra råd att ge den som blivit grymt sviken.
                Ett exempel LÅS dig inte inne.IBörjan behöver vi MKT luft.Focusera mest framåt kombo med ditt inre.Orka..orka se positivt det stora i ditt lilla..

Comment

Nä låt inga flera energitjuvar få ta mer av din tid.Jag menar jag har haft det mkt Tufft .Jag har tagit ett bra kliv men livet är mkt orättvist .För många är bara ute efter lek.För de seriösa lever ofta med ngn.
                  Hur jag orkar jo har min hobby och mina kompisar de har varit guld värda.

Comment

Working...
                  X