Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

En fundering ang barn och hur de ser på världen!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En fundering ang barn och hur de ser på världen!

Hänt ngra ggr att barn(de är runt 3-7år)att de bara vänder sig om mot mig och bara blänger(fel ord )Menar föräldrarna är med och sätter barnet tillrätta.Men efter ngn sekund så vänder de sig barnet igen mot mig varför har mina spekulationer om detta.Ungefär som om de vill berätta ngt..
    Är barn mera studerande och har som ett 6:e sinne ..?
    Ngt som är insatt i detta!Mvh/Strangeway

Ochså varit med om det flera ggr brukar titta tillbaka och le mot barnet då brukar de sluta glo, jag vet inte men tror de studerar än och inte lärt sig att man glor inte på en människa i flera minuter bara så där. För vist händer det ibland att man undrar över människor som tex åker med samma buss men som vuxen har man lärt sig att det är fullt att stira. Medans små barn inte riktigt lärt sig det än

Comment

Ibland så tror man att barn känner att man saknar barn och då studerar en.
      Att man är lite down pgav detta..fast jag inte ser helt nere ut.El så glor de bara för att barn är nyfikna (som barn kan vara)vem är detta och varför sitter han själv där och äter.

Comment

De är bara nyfikna och som Emil skriver, har inte lärt sig att "det är fult att stirra". Nej, de har ingen aning om vad du saknar eller inte och de reflekterar inte över att du sitter själv och äter. Du kan få massor av svar om detta om du skriver i Google sök

why do ( children OR kids ) stare

Comment

Working...
        X