Announcement

Collapse
No announcement yet.

Börjat hetsäta under viktuppgång

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Börjat hetsäta under viktuppgång

Hej!

Jag har sen i julas haft en stadig viktuppgång varje vecka, med både friska och sjuka tankar. Vissa stunder har det känts för lätt så jag nästan börjat fundera alldeles för mycket, som om det är något fel på mig... Jag har senaste två månader börjat med hetsätande och dom kommer oftast när allt känns så simpelt. Jag hittar liksom ingen anledning att sluta, för iaf till en start så känns allt minst sagt jäkla gott och det är nästan som att jag blir alldeles till mig. Tillslut blir det illamående men jag gräver än i skåpen för att då hitta något nytt som inte äcklar mig eller något som jag inte ätit på en stund (Dvs sen denna "måltid" påbörjades). Jag njuter inte ett dugg längre vid det laget men jag fortsätter förgäves försöka hitta tillbaka till kicken jag fick i början, tills min mage vill spy upp det men jag storvägrar att låta något komma upp igen och sväljer och sväljer.

Hela dagarna går jag med en längtan till nästa måltid med en sådan kick. Som om det vore en drog. Jag är så besatt av mat som om vi var nyförälskade. Jag vet inte vad jag vill få ut av detta, men kanske om det finns fler där ute som kan relatera eller hur jag ska riktigt ska bära mig åt - för jag älskar också denna dos av "kick" maten ger mig.

Working...
X