Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min pappa kanske är bög

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Min pappa kanske är bög

Min pappa har de senaste åren varit väldigt hemlig.. Nu senast så sover han över hos några kompisar till han ofta vad han berättar, (han bor utanför stan)

Han vill inte berätta vart han ska vad han ska göra, han berättar nästan aldrig nånting.

Nu börjar jag undra om han bär på en hemlighet att han är homosexuell, för vad kan det annars vara jag vet att han träffar någon.

Han var och hälsade på mig och sa att han skulle in till stan och äta men jag skulle släppa av han ett kvarter bort från restaurangen så skulle han få dit själv och jag frågade om han ville äta med mig men han skulle äta själv. Då började misstankarna komma över allt som är så hemligt och konstigt. Att han sover nånstans och firar jul och nyår hos ett par som är vänner till honom låter ganska otroligt.

Han hittar på att han befinner sig på ställen han inte är på och säger att han ska sova på firman fast han inte sover där.

Pappa är singel och får väl göra vad han vill, Men jag tycker det är svinjobbigt att inte kunna ha en vettig konversation längre för det finns inget han berättar om sitt liv längre. Jag vet ärligt talat ingenting om min pappa vad han gör eller vem han umgås med.

Nånting verkar konstigt och jag önskar att han bara kunde berätta själv? Mina misstankar börjar luta åt att han är homosexuell.. vad skulle det annars kunna vara, skulle man kunna hjälpa han på nåt sätt att berätta?

Har du frågst din pappa varför han är så hemlighetsfull? Kan ju vara så att han träffar en någon som kanske inte är fri och de vill då hålla allt hemligt. Eller han kanske inte vill säga något av rädsla för att du eller andra anhöriga inte ska tycka den nya är ok. Oavsett fråga honom och förklara hur du känner dock får du räkna med att du kanske inte får svar men då har du i alla fall frågat honom.

Comment

Men han vill inte svara på några frågor alls om Hans "privatliv" det är så irriterande 😒

Comment

Menar har du frågat han rakt ut om han är bög, eller träffar någon? Har du sagt hur du känner över hur han är så hemlighetsfull?

Comment

Working...
        X