Announcement

Collapse
No announcement yet.

problem som jag har just nu som ADD

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• problem som jag har just nu som ADD

Jag jobbar som en vanlig svensson men jag har problem att orka jobba 100%. Men jag gör 75% i allafall.

Jag har dock stora problem att få saker gjorda. Jag är inne i en fas när allt bara är skit och man har ingen ork alls. Man vill inte jobba. Inte diska. Inte sova. Man vill inget alls och sen har man hjärnan som allt går på högvarv och man skulle kunna göra en million saker samtidigt. Men man orkar inte alls och blir bara sittandes. Jag är trött på livet för att det finns inte nått "bra" med det. Tråkig stad, ingen vill göra något. Jag är inte så social i allmänt men ibland undrar man om det är något fel på mig. Vet inte vad man ska göra. Brukar gilla promenader så det blir väl någon sån kan jag tänka mig. Någon som känner igen sig?

Jag känner igen detta med att inte få något gjort som är viktigt. Det tar tex ca fem timmar från att man planerar att gå och lägga sig och sova tills man faktiskt är där... Det är helt sjukt vad lite man får gjort. Är jämt trött även fast jag mest sitter och inte anstränger mig. Har aldrig tyckt om att röra på mig, tror det kanske är gemensamt med andra som är add personer.

Comment

Jag fick en stor lust att vara mer aktiv och började röra på mig mer men det höll inte mer än någon månad. Det gav ju resultat men med tanke på att vissa saker påverkade humöret så blev lusten sämre och sämre. Jag får nog samla på mig mer lust och avsluta det hela senare istället för att vara halv vägs till målet.
      What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Working...
      X