Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-15, 18:56   #2 (permalink)
blomman
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Standard

Ha ha! Äntligen någon mer än jag som ätit glass till frukost!

Jag har också alltid haft rätt konstiga matvanor, eller snarare inga vanor alls. Försöker och försöker att äta "nyttigt" men det håller i två dar sen är det kört igen. Känns som alla andra bara "vet" hur man ska äta, när och hur mycket. Jag äter väl för det mesta när jag blir hungrig, men det kan lika gärna vara lite choklad som en middag. Som tur är har jag ett jobb nu, vilket ger lite struktur. Man vill ju inte sitta där på lunchen och skämmas, så då får man se till att ha med sig nån mat eller köpa en sallad.

Ingen aning om detta kan räknas som en störning... men på nåt sätt känner man sig inte riktigt normal. Jag bryr mig inte direkt om vikten så som det är nu för jag tränar ganska mycket, men skulle jag sluta med det skulle jag nog få allvarliga problem.

Jag skulle också vilja veta hur man får ordning på matvanorna, eller snarare hur man skaffar sig några alls Nån som har några tankar? Och kom inte och säga att man ska ställa sig och laga middag varje dag... då dööör jag! Matlagning är bara roligt när man har någon att bjuda, annars är det hemskt!
blomman är inte uppkopplad   Svara med citat