Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-08, 13:16   #60 (permalink)
kaprifol
Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Aug 2007
Standard

Hej hej!
åh tack för de uppmuntrande orden idag är jag faktiskt lite gladare, trots min nyvunna glugg. jag har också en sån där silverfärgad snygg tandställning för tillfället och det kanske jag ska vara tacksam för just nu iaf. gluggen syns åtminstone mindre. jag försökte ta reda på hur lång tid det kommer att ta, men de ville verkligen inte svara. jag är inte så bra på att stå på mig heller. jag antar att det är så olika och att de inte ville ge mig några falska förhoppningar eller så. men jag tycker att de kunde ha sagt något om vad som skulle kunna vara troligt i alla fall, för nu har jag verkligen ingen aning om det är fråga om ett år eller några månader eller vad. kanske får lov att tvinga mamma att ringa dit och prata med dem. för det kan jag väl heller inte göra själv ^^

det där med frisören känner jag igen. också om jag handlat nya kläder kan jag bli osäker. är egentligen väldigt intresserad av mode och stil och sånt men jag kan ändå inte riktigt vila i att det viktigaste är att jag tycker att det är snyggt. egentligen bryr man väl sig alldeles för mycket om vad andra tycker. tänk vad man krånglar till det för sig med en massa tankar

jag brukar också stressa upp mig. jag brukar försöka tvinga mig själv att tänka på exakt vad det är jag är rädd för ska hända om jag typ missar nåt. och sen ifrågasätta hur stor risken verkligen är att det skulle inträffa. men det är ju inte det allra lättaste förstås. fast igår klarade jag av en middag med några kompisar och jag kände mig inte alls lika mycket tomat som jag brukar. konstigt det där hur vissa tillfällen går så himla mycket bättre än andra

sköt om dig! kramar
kaprifol är inte uppkopplad   Svara med citat