haha ja jag såg ut som en utomjording

nejdå. det var ett puder med bara lite grönt i som tydligen ska neutralisera rött. det var någon som tipsade om det, och jag gick naturligtvis på det. dyrt var det också. tror det mest är för utslag och sånt på små ställen. men jag smetade på i ansiktet. resultatet var varken bu eller bä så det var nog ett ganska dåligt köp. men, är man desperat så är man
jo det är ju just den rodnaden vid tillfällen då man inte behöver rodna som är värst. om någon okänd frågar mig något rodnar jag alltid, men det kan väl vara okej, även om det också är jobbigt. det är värre när det är personer jag känner ganska bra som kanske bara frågar mig om något under en middag eller så och jag blir tomatröd. då tittar de så intenivt och man undrar om de tittar för att jag är röd eller för att jag säger något. då känner jag bara hur hela jag vill gömma mig under bordet. det går ju lättare om man själv tar initiativet. om det pratas om sex eller så blir jag också generad, men då känns det mer okej. för som du sa, då kan man ju kommentera det och sen är det ur världen lite.
vad skönt att du lyckades jaga undan paniken. hur gjorde du? numera brukar jag försöka rabbla alfabetet baklänges. men dessvärre blir man ju ganska okoncentrerad. fast bättre det än att totalt tappa fattningen.
hoppas du haft en bra dag iaf. min gick ganska bra. en stor och sval sal var det under föreläsningen. då går allt så himla mycket lättare! min kompis tyckte det var alldeles för kallt. men jag brukar vara mycket lugnare om det är kallt, konstigt nog.
kramis!