Smyrra: *kram till dig som haft en dålig dag* kan säga att du inte är ensam. min dag har varit riktigt kass. blev bjuden på fika med några ganska nära vänner. Jag oroade mig under dagen och hade ganska mycket ångest inför det, men jag peppade mig att gå dit i alla fall. Men trots två Inderal rodnade jag precis hela tiden, blev alldeles stirrig och nervös och allt vad det heter. Fick nästan panik ibland. Jag tror att alla tittade på mig och undrade vad jag egentligen höll på med. Fasen, jag trodde jag lärt mig hantera detta lite bättre. Kanske skulle ha frågat någon om det verkligen märktes, man är ju så övertygad om att det är det de sitter och tittar på. Usch, jag blir så ledsen :'( Man blir så avundsjuk på de som bara kan sitta och prata och skratta och le och allt. Jag är ju helt knäpp som stirrar upp mig så. jaja, kanske slut på mitt klagande.
Jag har således inte märkt så mycket av Inderal alls. Varken positiva eller negativa effekter. Så jag tror nog inte det är farligt att prova om du nu känner hjärtklappning. Du kan ju börja att testa bara litegrann. Men, jag förstår att du är försiktig och så. Man reagerar ju olika på mediciner också.
Men tänk på det avklarade konditionstestet en dag som denna. Jag hade aldrig vågat och ställt upp kan jag iaf säga. Det är starkt!
Hoppas morgondagen blir bättre!