Verkligen tack för svaren. Håller med om att det är skönt att veta att man inte är ensam, även om jag såklart skulle önska att ingen mer behövde plågas av detta. Jag har bestämt att jag ska ta mod till mig och kontakta vårdcentralen då. Jag har faktiskt haft funderingar på det ett tag men då jag varit så rädd för att de inte ska ta mig på allvar så har jag ju som sagt dragit mig för det. Men nu ska jag nog göra ett försök. För jag måste göra något åt detta. Det känns som att jag under sommaren isolerat mig totalt och det har bara byggt upp min rädsla för att rodna, bl.a. Jag kommer nog vara nervös till tusen när jag ska berätta om mina problem dock, men om jag nu kan få något som kan lätta min tillvaro vore det ju guld värt. Sedan får man försöka ta kontakt med alla vänner man inte vågat kontakta av rädsla för att rodna. Så jag hoppas det kommer att hjälpa iaf. För jag har grävt ned mig så i detta. För om jag väl vet att jag inte kommer att få en sån hjärtklappning kan jag kanske våga utsätta mig för saker igen. men, verkligen tack igen för all peppning. nu ska jag våga