Mischaella
Nuförtiden tar jag en tabl om dan och det räcker för det mesta. I början och i tider då jag provat sluta har jag haft rusningar. Då har jag kunnat ta en tabl och känt effekt inom en halvtimme. Annars kan jag ibland känna att effekten är ännu bättre dagen efter. Men jag har aldrig fått en hjärtrusning med Inderal i kroppen. Man känner sig lugn kroppsligt. Men detta betyder ju inte att man alltid hittar på något att säga eller vet hur man ska bete sig i situationer som ger en ångest. Men stressen blir inte outhärdligt eller övermäktig. Man förlorar inte kontrollen och inte ser att man är pressad. De kanske tycker man är tyst eller tråkig men man har ger inte ett stressat intryck. Just det har varit jätteskönt- att inte tappa kontrollen. Samtidigt kan man börja arbeta med sig själv. Det blir ju inte annolunda i ett slag men sakta men säkert börjar man ta sig uppåt. Jag är mil från där jag var då jag började med Inderal och jag har gjort saker jag aldrig trodde jag skulle klara. Fester är fortfarande lite jobbiga med jag jobbar med att försöka tänka annorlunda och det går bättre och bättre. Jag skulle vilja säga att det är tack vare Inderal som jag kommit så långt. Ingen läkar har någonsin ifrågasatt mitt användande. De är i princip ofarliga och de håller även blodtycket i schack.
Låt inte fobin ta din möjlighet att leva fullt ut. Bit ihop och gå till vårdcental. tipsen som nästa tjej skrev att du skulle säga var jättebra. Du ska se att allt vänder och det blir bättre. Okontrollerbara hjärtrusningar är en indikation för att använda Inderal så det är inte bara för migränpatienter.
Lycka till !
|