Hej, vill bara säga att jag känner igen mig i mycket av det du skriver, jag försöker också hela tiden förgäves hitta mig själv, vem jag är osv, men de e svårt, ibland gör jag saker ensam och jag får exakt samma tankar som du, vrf gör jag det här? är det verkligen nödvändigt att göra allt det här för mig själv?
Du skrev att du hade utmatnigsdepression, att du hade koncentrtions svårigheter och svårt att minnas, stämmer det? jag har ungefär samma problem, jag tycker ockspå det är svårt att vara social, har bara en kompis och en tjej är bara drömma o glömma, tycker ofta att jag lurar mig själv när jag försöker prata med folk, för det käns ofta som att de jag pratar om saknar relevans på nåt sätt, som att jag egentligen inte bryr mig om det jag säger, att jag bara försöker för att vara social, det är så konstigt för jag vet att jag saknar den sociala biten, men jag vet inte hur jag ska så att säga "aktivera" mig själv till att bli social.
Kämpa vidare med sommartorpet, din historia var inspirerande, jag kanske inte kunnde ge något svar, men du gjorde så att jag fick skriva av mig lite, och det är ofta då som jag kommer fram till ett svar till mig eller nån annan, nu lärde jag mig att formulera ett av mina problem på ett bra sätt, så jag kan förklara problemet för en ev psykolog, det kan vara svårt att formulera sig ibland, hoppas du hittar ett svar någonstanns här på forumet till dig själv!!, jag tror du är på rätt väg när du sitter här och skriver mycket, det gör jag och då kommer jag på nya tankar, nya strukturer, fortsätt!!!
Jag vill till'gga att det är gryyymt strongt av dig att bo där alldeles själv, jag har haft dom tankarna att jag ska göra nåt sånt, men de känns som en omöjlighet eller en dröm, strongt!!!
Senast redigerad av The Insight den 2008-08-05 klockan 23:21.
|