Ja jag försöker vara så logisk man kan vara, och utgår ifrån att behandla människor så som dom vill bli behandlade.
Kan du behålla ett drägligt liv trots alla dessa olika bud? Nja det är tufft men jag försöker.
Har du en innerlig tro på att ni kan lösa det här? Det är ju hoppet som som får mig att fortsätta, jag känner att det finns något bakom den osäkra tjejen men hon får inte till det.
Orkar du det här? Hoppet är ju det sista som överger människan

nä jag har börjat tappa tålamodet.
Är det värt att satsa på? Ja det har varit det.
Hur mycket känslor är du beredd att investera i detta? Har redan investerat alla känslor jag har.
Spontant känns det som om du ska låta detta vara och gå vidare.? Jag kommer till det snart.
Hade ett samtal med henne i går, efter att vi hade lämnat hennes barn hos sin mamma.
Sa till henne att jag inte tycker om den här situationen, att jag inte trivs som det är nu.
Förklarade hur jag såg och känner över det, att jag finns där hela tiden, när vi ska göra något som en familj men att jag blir bortvald och att jag tar inte det längre.
Även att jag gör det för att vi ska hitta tillbaka till varandra och så sa jag att när hon inte säger saker tydligt så får jag gå på hennes kropps språk och det säger mig att hon vill och de suggetioner hon ger mig säger samma sak.
Det hade hon inget svar till. De flesta svar jag fick kändes mer som en efter konstruktion för att skydda sig själv att hon inte gjort något fel.
Jag förklade vad jag känner för henne, att jag älskar henne. Hon sa då att hon inte har dom rätta känslorna men att hon älskar mig som en vän. (vad jag vet så går sådant upp å ner fram å tillbaka under en relation) kändes mer som en flykt att inte binda sig.
Sen tog jag upp hur min framtidsvison ser ut och att hon var en del av den, men inte längre. Nu nu tar jag några steg tillbaka.
Då blev hon helt tyst
Sen fråga jag om hon ville gifta sig med mig? "var det där ett frieri?" ja det var det.
Då blev hon ännu tystare.
Har inte fått något svar på det
Visst vi pratade om mycket mer än det jag tar upp nu, det handlar just nu om att samla tankarna för det är en riktig röra i huvudet nu, och det känns väldigt tomt.
Så får vi se hur det går. Vill ju bara att allt ska vara bra.
Att hon gör något åt sin situation. Tror faktiskt inte hon mår något vidare. Men hon döljer det väldigt bra.
Hon är 28 blir snart 29. Kallar sig själv 30 år och singel o måste få roa sig.
Det är hon och hennes kompis mot världen....
Den kompisen har ett väldigt dåligt inflytande på henne.
Ha en så bra dag men bara kan. /A