Akut hjälp mot min Svartsjuka!
Hejsan!
Är en tjej på 28 år ifrån lilla Kristianstad. Jag är tillsammans med en kille sen snart ett år tebax. Älskar hhonom av hela mitt hjärta!!! Han är en kille som är VÄLDIGT social..älskar att visa upp sig...han ser väldigt bra ut. Många tjejkompisar på sin sida....de flesta är väl tjejer han har haft någon sexuell relation till. Jag vet inte vad jag ska ta mej till...jag har blivit så otroligt svartsjuk, tar upp hela mitt liv...alla dessa tankar när vi inte e tillsammans far omkring i huvudet.. jag har sån ångest å mår piss när vi inte e ses på några dagar. Då ligger jag mest å sover bort tiden. JAg bråkar med honom ofta pga svartsjukan. (måste du umgås me henne å jag såg att du tittade efter den tjejen m.m m.m JAg har fått ett sånt kontrollbehov så det är helt sjukt. Men han har aldrig varit svartsjuk så han förstår inte mej för fem öre. Har försökt förklara för honom hur jag känner i vissa situationer. Men han tycker jag e helt knäpp!!
Snälla...finns det någon professionell hjälp man kan få!!!??? Hade oxå gärna fått med min pojkvän så han kanske kan börja förstå mig ist för att tycka jag e tramsig!
Kramis på er*
|