Citat:
Ursprungligen postat av jennybean
Exakt så känner jag med. Jag har jättesvårt att fokusera på det folk säger i konversationer. Blir att man säger "va" hela tiden och sedan vill man inte säga det allt för många gånger så till sist blir det att man bara säger mm. Även när jag hör vad de säger vet jag inte riktigt vad jag ska säga själv. Jag känner att jag inte orkar bryr mig och bara vill fly. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Jag har social fobi men det känns som det är något mer.
|
"Jag har social fobi men det känns som det är något mer." precis va jag också känner, jag har tydligen social fobi, och visserligen fick jag det bekräftat ännu en gång nyss när jag handlade, konstigt hur det är värre vissa gånger, men jag är precis likadan, jag försöker lyssna på samtalet men om jag ska va ärlig så är jag inte intreserad direkt vad folk säger, känns som allting redan är sagt, typ samma ämnen hela tiden, "jobbigt å gå upp tidigt" "idag har vi jobbat bra" "jaha va blev det i matlådan idag då?" osv, känns som man tröttnar på livet liksom, kanske därför man inte tycker det är värt att diskutera såna saker.