Ämne: Anorexia?!
Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-18, 05:27   #1 (permalink)
JagVillHaGodisVaFan
Banned
Bronsmedlem

JagVillHaGodisVaFans avatar

Reg.datum: Jul 2008
Standard Anorexia?!

Hej.. Jag heter Denise och är nu 13 år... Liten, ja vet.. Men vet inte hur gammal man måste va för va medlem här :S Hursomhälst... Jag undrar över det här med "anorexia" för mig går det upponer, Ena dan VILL ja ha de , Andra dan är ja inte säker, Ibland är de helt bortblåst men tankarna finns alltid där lixxom...

Ja äter ganska normalt.. Enligt mej alltså. Fast inte enligt mamma och ja har blivigt smalare. Jag vet inte riktigt hur mycket ja väger nu ( har ingen våg.. :/ ) men mina revben sticker ut lite.. och andra ben med.. Ja tycker om det på något sätt.... :S

Jag äter inte speciellt mycket nu för min syster fick nyligen missfall så ja har inte mått så bra.. Mår typ illa och blir helt änkelt inte hungrig av någon andledning..

Har försökt kräkas flera gånger och mamma frågar ofta om ja ska äta något och så vidare, Hon har frågat om ja har ätstörningar och så vidare och har lagt märke till mitt överdrivna intresse för anorexia.

Mina ben outhärligt ont på kvällarna, och mina revben och ryggen brukar värka ibland.
och ja undrar.. FINNS DE EN CHANS ATT JA HAR NÅN SLAGS ÄTSTÖRNING ELLER HÅLLER PÅ ATT FÅ?! ... SNÄLLA! ge mig ett svar för ja är så jävla deppig just nu!!
JagVillHaGodisVaFan är inte uppkopplad   Svara med citat