Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-16, 12:11   #23 (permalink)
Setu
Banned
Guldmedlem

Reg.datum: Jul 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av missb Visa inlägg
Vad tror du att det beror på att Du inte känner igen din situation i kunskap, att det är så främmande så till den milda grad att du ser det som lögner ?
Vad säger din läkare (bara om du vill nämna det , of course *L*) ?
Därför att läkarna inte vet någon annan bot heller efter alla dessa år i psyksvängen än att medicinera mig. Det är bara acceptera att det finns extremfall. Vad som sker i hjärnans kemi kan jag gära debattera också om du vill eftersom det påverkar ens fysisk med. Jag ser det inte som lögner för alla, utan för min del, som jag skrev tidigare. Inget av det som står där stämmer överens med det jag har upplevt och vad som fungerar på mig.

Citat:
Ursprungligen postat av missb Visa inlägg
Jag har själv börjat medicinera ...har vägrat tidigare efter alla år har jag äntligen fått rätt diagnos o med.som fungerar .
Inser att jag fixar inte det själv ...
Precis, allt kan man inte fixa själv utan det krävs medcinering. Diagnoser ger jag inte mycket för, tillståndet är det samma med eller utan diagnos, men även jag har en diagnos. Det här känns som om det går utanför trådskaparens ämne, vi kan fortsätta debatten här i så fall. http://www.terapisnack.com/angest-pa...html#post49489

Senast redigerad av Setu den 2008-07-20 klockan 01:53.
Setu är inte uppkopplad   Svara med citat