Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-15, 21:46   #7 (permalink)
nellie
Member
Silvermedlem

nellies avatar

Reg.datum: Oct 2007
Standard

ok admin, jag förstår att ni tog bort det... jag kände att det kanske inte var lämpligt men om jag varnade innan så kanske de som kan triggas låter bli att läsa... men det var dumt av mig att skriva så ingående.

Till er andra som svarat vill jag skriva tack, för omtanke, förslag osv.
Setu, hela jag är en motsägelse... och alla mina känslor och tankar är motsägelser, även mina trauman, minnen, konsekvenser och drömmar.... så jag förstår att det låter konstigt...

Men som ni skriver så visst lider jag redan nu... men vad jag menar är att jag vill lida ännu mera, så mycket att jag inte orkar känna, tänka, andas.. jag behöver lida mer för att balla ur totalt, vilket känns som det enda jag kan göra...

Jag har läkare och samtalskontakter, jag har lugnande medicin, sömnmedicin och antidepp och neuroleptikum, men det hjälper inte när det blir värre, som det är nu. Det funkar när jag mår bättre än vad jag gör nu, för nu är det FÖR jobbigt och då är hjälpen inte tillräcklig. Men det beror inte på att ingen vill ge mig hjälp utan det beror på att jag behöver hjälp som ingen någonsin kan erbjuda... det gör att jag sitter inmålad i ett hörn och har megavidrigintensiväcklig ångest och att skada mig själv lindrar det lite. Men jag behöver skada mig mycket för att uppnå det, och det skrämmer mig... därför viskar jag hjälp....

ps, Än en gång, jag är ledsen att jag skrev för mycket, jag hoppas verkligen inte att jag skadade någon genom att skriva det. Det ska inte hända igen. ds

// uppgiven nellie
nellie är inte uppkopplad   Svara med citat