Ärligt talat så finns det inte en enda bra sak jag har gjort på flera månader.
Jag har varit akutinlagd två gånger i mitt liv, och båda gångerna har det hjälp.
Det som hjälper är nog att jag inte behöver ha någon kontakt med omvärlden, jag har inte krav och inga måsten, förutom de som jag själv har på mig själv. Och när jag är inlagd så kan jag inte skada mig själv, bara jag håller den diciplinen och är vid tillräckligt medvetande när jag läggs in, så att jag lämnar ifrån mig allt som jag kan skada mig med.
Jag går hos en psykolog varanan vecka, är inne på tredje året med henne nu. vet inte om jag ska fortsätta hos henne, känns som att det inte hjälper.
Jag tror att Köpenhamn skulle vara det bästa just nu, men som sagt, pengarna räcker inte till och jag tror att jag inte kommer få jobba något mer...
Jag har inte så många vänner, men de som jag har träffar jag minst en gång i veckan, jag jobbar med några vänner... Min familj bor 30 mil bort, men jag pratar med de ibland, det är tyvärr så att det sänker mig. Det är väldigt jobbigt hemma just nu, min mamma håller på att separera ifrån hennes misshandlande kille och min pappa lever i ett kärlekslöst förhållande.
Det är många som lyssnar om jag vill prata, tyvärr så hjälper inte det.
Känner mig för det mesta bara äcklig och "naken" efteråt...
Tack så mycker för att du tog dig tid att läsa och svara...
|