Tack så mycket för ditt svar
Så jag har en overklig bild över hur en pojkvän ska vara mot sin flickvän...?
Klart jag inte sitter och tänker på detta hela tiden då vi är ute. Då ser jag alltid till att göra samma sak som han, prata med folk. Det är tankar som alltid kommer upp när jag kommer hem. Det jag oroar mig över är att det _alltid_ är så här. Okej om det någon gång i alla fall en gång i halvåret var så att han visade att han faktiskt gillade att umgås med mig med bland människor men det gör han aldrig...
Är fullt medveten om att jag inte ska fokusera på vad som kan hända om osv. men det är väldigt svårt att bara ändra sådär... Går dock till en terapeut och pratar, tar även upp mitt sådana tänkande, då det skapar problem för mig.
Visade ju inte att jag blev arg på honom då han berättade det där om att kompisen pushade honom. Visade bara att jag blev arg på kompisen som även kallar sig kompis till mig. Uppskattade ju att han berättade det för mig men eftersom vi känt varandra i flera år så vet han att om han berättar det för mig så kommer jag vilja prata med vår så kallad vän om detta vilket han förbjuder mig att göra... sjukt jobbigt då jag efter detta förlorat tycket för denne kille... och det är en kille som min pojkvän umgås med i stort sett varje dag...