Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-05, 00:39   #2 (permalink)
MentalPanic
Senior Member
Guldmedlem

MentalPanics avatar

Reg.datum: Jun 2008
Skicka ett meddelande via MSN till MentalPanic
Standard

Jag är tjej och agerar säkert lite så som din pojkvän. När jag är ute med min partner så är jag runt och snackar med folk bekanta som obekanta. Man bor ihop,sover ihop, vaknar ihop delar sina tankar ihop ..så visst är det skönt att bara mingla runt lite och prata med andra även om partnern är med. Sedan som du säger man går hem tillsammans. Jag själv skulle nog bli störd om min man satte ett osynligt kopple på mig och rycker i det för att han vill ha uppmärksamhet bara för att jag pratar med andra personer. Sedan hm om du tröttnat eller inte på kvällens underhållning ja varför inte gå hemmåt eller varför inte mingla runt lite själv och prata med folk. Fokusera dig inte så mycket på vad din pojkvän sysslar med utan se till och använda kvällen och gör den positiv. Jag tror inte vi ska fundera så mycket som tex : tänk om det här händer tänk om det är så eller tänk ifall..varför fokusera sig på att oroa sig hela tiden?

Sedan det du fick höra om hans vänner och försök till att göra honom otrogen. Ända jag kan säga är att det är ett mycket barnsligt beteende och inte värt och slösa tid och känslor på. Din pojkvän va uppriktig mot dig med det här ,troligen för att han inte vill att det kommer från något annat håll och misstolkas och säkert för att han tycker dom bär sig barnsligt åt ..där av hans skratt.

Varför vara arg för att han inte blir arg..du måste låta honom va sin gena person med egna agerande och tyckande ..kväv honom inte med agerande som det

Kram Lotta