Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-03, 11:15   #22 (permalink)
Cmillaa
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Standard

Hej!
Jag har ett liknande problem om emotionell otrohet och jag förstår precis hur du känner. Jag har skrivit ett inlägg på detta forumet med rubriken "Svartsjukan visade sig att stämma" Jag har vetat om denna kontakten min pojkvän hade men det som hölls hemligt var det dem skrev om. Jag har även kollat i hans mobil(vilket jag skäms över, för jag e inte sån) men svartsjukan bara drev mig till det för jag kände att jag inte fick några ärliga svar. Där hitta jag en bild på min pojkväns bara överkropp som han skickat till henne, jag tog upp detta genast med honom och han sa att han inte kunde förneka det eftersom jag sett det själv. Men han förstod att det såra mig. För honom har hans kontakt handlat mkt om att få bekräftelse, vilket jag känner att jag ger honom varje dag, men tydligen räcker det inte. Vi e nu mitt uppe i den situation där han ska bryta kontakten med den tjejen(vill bara tillägga att han är 25 och hon är 15). Jag har oxå sagt att jag vill vara delaktig i vad som dissukteras emellan dem under uppbrytandet, bara för att han har vatt så oärlig mot mig under hela den tiden de har haft kontakt. Är det för mkt begärt av mig?
Oj nu börja jag prata om mina egna problem igen, istället för att direkt svara på ditt. Men det jag ville säga är bara att jag förstår hur du känner dig, jag mår skitkasst av detta.
Hoppas allt löser sig!
ha det bra!!
Cmillaa är inte uppkopplad   Svara med citat