Ämne: borderline?
Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-30, 21:15   #7 (permalink)
pyttemjuk

Standard bra att ha ett gym i samma block

Citat:
Ursprungligen postat av CellomK Visa inlägg
Jag förstår mig inte helt på mig ditt inlägg....
Vad du babblar om religion och vad det skulle ha med detta att göra fattar jag ingenting av... ??

Var väldigt upprörd innan och det var verkligen inte så att jag bara svängde och hux flux kände mig glad och lycklig... Jag stack iväg och tränade och kände mig lugnare efter det.

Svarar på folks inlägg gör jag för att ha något att göra, men jag tänker efter innan jag svarar!

För övrigt hyser jag inget direkt agg mot mitt ex, så den svartvite prinsen förstår jag mig inte heller riktigt på...

nu tänker inte jag ge mig i polimik med en person som dig, ger mig inget så

Hej!

Jag tycker som CIT att dina vänner verkar ganska trångsynta.
Det är väldigt tråkigt att dina närmsta vänner inte kan acceptera dig för den du är och det du tror utan låta det påverka eran relation.

Det är kanske lite tufft att säga att du bara ska strunta i dem.
Går det att konfrontera dem? Fråga om det verkligen spelar någon roll vad du tror. Om du respekterar deras tro, för ateism är också en form av tro, måste de kunna respektera dig.

De kanske inte ser så allvarligt på det. Kanske måste du förklara hur du känner och verkligen få dem att förstå att du tror på något, så att de inte bara tar för givet att de umgås med folk som tycker likadant.

Är det så att de inte kan ta att du tycker annorlunda, ja då kanske det är dags att bryta upp ändå.

De verkar ju dessutom vara ett hinder för dig i ditt sökande, eftersom du inte riktigt vet vad du tror.

Hoppas jag har varit till någon hjälp och lycka till!

/CellomK

så var det och prinsen var vit, inte svart, svart + vit blir grå, men en grå
prins, svara inte tack så är sagan all,
övning ger färdighets kramar.
  Svara med citat