Ämne: borderline?
Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-30, 20:55   #6 (permalink)
CellomK
Senior Member
Diamantmedlem

CellomKs avatar

Reg.datum: Jun 2008
Krediter: 1 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pyttemjuk Visa inlägg
tänkte om man vågar svarar här, du är ju samlad nu, om man ser senaste inlägget nyss.... och att hs sådana humörsvängningar tyder på någon form av bipolaritet. att just tappa greppet, vackra blomma, är inte farligt och om du slappnar av lite skulle jag kunna ta del av vad det är som triggar just nu. vad är det som du är vred på mest nu ? jag gissar DIG SJÄLV för
att du har sabbat, enl dig själv, en relation som fått känna av dina olika
"moods" och din partner orkade inte till slut. kan du beskriva när du var nöjd å glad med han, å när blev han svart istället för din vite prins ?
varför blir du JÄVLA HELVETE FAN arg för att du måste greppa saker du
varit delaktig i, gamla som nya ? religon har ALLTID varit grogrund till konflikter mellan folkslag, kön, osv. varför måste du vara delaktig i alla diskussioner. är ditt makt å kontrollbehov, relaxa rejält innan du svarar.
coolacramar
Jag förstår mig inte helt på mig ditt inlägg....
Vad du babblar om religion och vad det skulle ha med detta att göra fattar jag ingenting av... ??

Var väldigt upprörd innan och det var verkligen inte så att jag bara svängde och hux flux kände mig glad och lycklig... Jag stack iväg och tränade och kände mig lugnare efter det.

Svarar på folks inlägg gör jag för att ha något att göra, men jag tänker efter innan jag svarar!

För övrigt hyser jag inget direkt agg mot mitt ex, så den svartvite prinsen förstår jag mig inte heller riktigt på...
CellomK är inte uppkopplad   Svara med citat