Ämne: Läs snälla!
Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-29, 17:27   #1 (permalink)
Symphony
Senior Member
Guldmedlem

Symphonys avatar

Reg.datum: Sep 2007
Standard Läs snälla!

Jag är nog dummast på denna jorden...Och nu får jag inget jävla svar av den tjejen.

För två års sedan chattade jag med en tjej på nätet. Eller jag var inne i en deprresion och mailade med en där. Lite senare så tänkte vi att vi kanske skulle träffas någon gång och sådär. Och jag vill jättegärna träffa henne och ha sex. Blev kär i henne.

Nu det senaste (vilket jag tror hon ljuger) så har hon någon Rental eye bajs...typ fel i ögat och har supermigrän. Hennes syster har cancer.
Sen så frågade jag henne eftersom jag kollade igenom hennes sida så såg jag att det var en kille där som hon pratade med.

Kommentarer som " Längtar tills du kommer hem" och sådanna saker.
Så jag frågade vem är den snubben?.

Hon undvek det....sen avslutade jag kontakten...men sen ville hon igen. Så tänkte jag att hon kankse talar sanning. Men vilken tjej har inte haft sex på två år? för min skull desuttom?...jävla idot jag är.

Iallfall....så mailade jag den här killen då...och tydligen är dom ihop sen länge tillbaks....jag blir så jävla ledsen. Typ som att jag vill bara ta livet av mig....såg ju fram emot att träffa henne....

Varit på festival också..det gick bra men jävlar vilken ångest jag hade i onsdags torsdags där....sen när man kommer hem får man reda på det här....

Hon svarar inte heller...

Fan i helvete jag klarar inte sånt här. Men får väl skylla mig själv. Superlurad som man är
Symphony är inte uppkopplad   Svara med citat