Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-28, 16:40   #6 (permalink)
Liiindis
Senior Member
Guldmedlem

Liiindiss avatar

Reg.datum: Feb 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Liiindis
Standard

Tack igen för ditt svar

Just nu känns allting skit och jag är riktigt arg o förbannad på dom.
Har inte fått någon utredning eller behandling, inte träffat någon läkare eller psykiatriker utan endast en arbetsterapeut.

Var redan från början skeptisk till om dom kunde hjälpa mig för jag har hört att det är många som blir bortglömda och inte får någon hjälp men ändå var jag öppen för deras förslag och idéer.

Det enda dom har sagt är att jag har svåra problem som jag haft redan i tidig ålder och att jag troligtvis inte kommer bli av med detta men om det blir aktuellt för behandling hos dom kan dom erbjuda att jag får en samtalskontakt där ca 1 gång i veckan.
En annan gång sa hon att om det blir aktuellt för vård där så får jag gå på möten (med andra som mår som jag) ett par gånger i veckan på fasta tider i ett bra tag framöver-minst 1 år. Och att det är bäst att jag slutar med alkohol o droger för om dom bedömer vid behandlingstillfället att jag har för höga halter så blir det aktuellt med avgiftning!
Sen säger hon att det kanske är någon biologiskt och om jag tror jag kan ha ADHD *suck* jag har inte visat några symptom för ADHD!!!

Ja detta är det enda hon har sagt till mig, hon sitter bara där knäppt tyst- deras metod för att få mig att börja prata hehe och så ställer hon frågor.

Men jag ska inte ge mig- ska ringa dit på Måndag och hoppas jag får tag på henne.
Liiindis är inte uppkopplad   Svara med citat