Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-28, 01:35   #7 (permalink)
Jonas
Expert
Platinamedlem

Jonass avatar

Reg.datum: Sep 2005
Krediter: 15 813
Standard

Hej Flamh

Citat:
är det här symptom man kan känna av vid rädsla/oro eller så jag inbillar mig alltihopa? tänk om det är något.
jag vet att ni inte kan ställa sjukdomsdiagnoser såklart, men jag frågar inte om det kan vara dom här sjukdomarna, utan mer om ångest också kan skapa dessa symptom?
Precis som Mikael och dopaminen skriver så handlar det i botten om en ångestproblematik som du valt att kanalisera i hypokondri. Det verkar också finnas inslag av lite tvångstankar. Du kan ringa mig jag håller precis på att avsluta arbetet med ett test på hypokondri som du kan få pröva gratis messa mig så ringer jag dig 0708 111161

Jonas

Jonas Gåde är Master och Trainers Trainer i Powerthinking. Författtare till Servicemanual till ett bättre liv, Tjockholmsbibeln, Mensmonstret och Magiska relationer. Vill du boka Jonas som föreläsare maila: jonas@comunicera.se eller ring 0708-11 11 61.
Alla inlägg som Jonas skriver är intellektuell egendom och upphovsrättsskyddad av Comunicera Powerthinking.
Kopiering utan tillstånd kan resultera i rättsliga åtgärder.

Senast redigerad av Jonas den 2008-06-28 klockan 20:07.
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citat