Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-27, 22:30   #3 (permalink)
Liiindis
Senior Member
Guldmedlem

Liiindiss avatar

Reg.datum: Feb 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Liiindis
Standard

Tack för ditt svar!

Jag har vart på möte där fler än en gång och det enda som framgick var att jag hade väldigt mycket problem som jag haft väldigt länge och att dom inte var säkra på om dom kunde hjälpa mig på deras mottagning men hon sa att dom arbetade med samma problem som jag har.
Dom skulle iaf besluta om jag skulle få vård där eller någon annan stans och hon skulle återkomma samma vecka- det lovade hon.
En månad gick och hon hörde inte av sig fastän jag lämnade massor utav medelande och ringde jämnt o ständigt....
Kontaktade min samtalskontakt som ringde upp psyk mottagningen och då ringde dom upp mig och sa förlåt och att den enda som beslutat var att jag ska få träffa en läkare och prata om vissa saker. Men dessa saker är ju inget stort problem för mig och det har jag sagt till henne och dessa saker är ju resultatet av mina egentliga problem och dom vill jag ha hjälp med men det fattade hon tydligen inte!
Iaf efter att jag skulle få träffa denna läkare och prata om dessa saker skulle dom ta ett nytt beslut men tiden hos läkaren fick jag ju självklart aldrig för dom har glömt bort mig ännu en gång och nu får jag inte tag på dom som vanligt!

Jag känner att dom är inne på helt fel väg när det gäller mina problem fastän jag klart och tydligt poängterat mina svåraste problem....vet vart detta kommer sluta- att dom skickar mig vidare till ett ställe där jag verkligen inte kommer "platsa"

Lite långt men ja så ligger det till
Liiindis är inte uppkopplad   Svara med citat