Ämne: Är jag lat?
Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-26, 08:09   #2 (permalink)
Zeraphina
Senior Member
Guldmedlem

Zeraphinas avatar

Reg.datum: May 2008
Standard

Hejsan

Det första som kom upp i huvudet på mig är...
Känner du någon som är transsexuell ?
Om du inte gör det så kanske du borde ta kontakt med någon (kanske över internet bara) som är transsexuell. Jag tror att det hjälper dig att få en klarare bild av dig själv.
Om du gör det så gå ut på någon klubb eller liknande som transsexuell, presentera dig genom det osv och se hur du känner och tänker.
Kanske borde du bara skriva om dig själv ?

Du är inte lat iallafall.
Jag har missat flera år i skolan, men det har varit för att jag har verkligen varit skoltrött, och mått dåligt. Jag själv känner mig mer mogen, mer intellektuell och bättre än de flesta i min umgängeskrets och jag vet att det var en del till varför jag höll mig undan från det flesta.

Jag tror att du har fastnat vid någon tanke som du haft under de senaste åren och du behöver göra något för att klara upp det.
Jag tror att en av lösningarna är att du går ut med att vara transsexuell och samtdigt tänka efter och känna efter om det är rätt, och inte bara ang. det, utan allt du funderar över.

Jag vet att alla säger att man ska skriva, men när du skriver så ser du dig själv från ett annat perspektiv och det blir ungefär som om någon BERÄTTAR för dig om en människa som känner, tänker så.

Mitt inlägg kanske blev lite jobbigt att läsa men klockan är ju 7 på morgonen :P

Hoppas det fixar sig.
All lycka till dig.
Kram
Zeraphina är inte uppkopplad   Svara med citat