hej mentalpanic!
ja hon satt o bläddrade i min journal på datorn upp o ner o frågade mig varför jag slutat med tidigare medeciner dvs effexor då svarade ja öhh minns inte mådde inge bra blev uppsurrad 4 dar sen ok igen sen minns jag inte varför jaha svarade hon otrevlig sertralinen då?? jag bara öhh jag fick kli här o här stora röda märken dvs armar och lår. jaha typ svarade hon. sen frågade hon mig om alkoholvanor jag bara öhh jag dricker kanske annars en gång var tredje månad nu inget för jag äter medecin har inte vågat.*har ett missbruk bakom mig men inte alkohol som jag varit ärlig mot dem och talat om att jag haft men det är 8 år sen,så det kändes obehagligt då hon tittade i journalen sen ställde frågan.sen idiotförklarade hon mig då jag frågade henne varför jag e så känslig mot mediciner för jag tål ju äta tex pencillin då kom ett snorkigt svar typ ingen e allergisk mot alla mediciner det e en jättegrupp bla bla bla *minns inte vad hon sa stängde öronen*
Jag poängterade under mötet flera gånger att jag ätit den innan den funkade inte anledningen varför jag fick den igen var att det var den jag fått bäst effekt av och det menade hon nu med att jag skulle prova en månad till. Hon körde över mig totalt.
ps har inte hämtat ut receptet hon skrivit äter på dem jag hade kvar förra gången.
Tack för ditt svar ska ha det i åtanken
No reason for a cause
And I can´t hear your voice and I can´t feel you near
Lost in the darkness of a land
Where all the hope that is offered is
Memories of being taken by the hand
And we are led into the sun
But I dont have a hold on what is real
Though we can only try
What is there to give or to believe
// Sarah McLachlan - Lost
|