Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-24, 12:15   #52 (permalink)
Trollsa
Senior Member
Platinamedlem

Trollsas avatar

Reg.datum: Oct 2007
Krediter: 1 916
Standard

Jag funderar på era utbildningar. Jag har en hel del i bagaget som jag jobbar med fortfarande, men jag känner att jag kommit rätt långt och mår mycket bättre. Hur ser ni på det? Är det en nackdel att jag så nyligen mått riktigt dåligt eller kan den hjälpa mig komma ännu längre? Kan jag gå en utbildning och kanske lyckas med att använda mina egna erfarenheter till att hjälpa andra som jag önskar? Är det många fysiska träffar? Är de träffarna samlade eller är det t.ex en dag varannan vecka? Det blir dyrt i så fall. Kostnad för hela utbildningen? Är ensamstående sjukskriven 3-barns mamma så det finns inte alltför mycket att plocka från, men har en enorm drivkraft för det jag verkligen vill. Frågan är bara hur jag ska kunna finansiera det hela, vad har ni för betalningsvillkor?

Jag tänker så här: Jag kommer knappast att kunna börja om med mitt vanliga arbete. Kroppen fixar det inte. Men, om jag kan utbilda mig till att hjälpa andra, att jag kan arbeta med huvudet och varken sitta framför en dator hela dagen eller bära en massa, så borde jag kunna skapa en ny karriär, eller?!