Jag kan säga att jag känner igen det.
I dagens läge känner jag i princip samma men jag har lärt mig att tackla det. Ibland kan det hända att jag får extrem ångest men det är enbart när jag sitter och gräver i någon tanke.
Du måste försöka byta ut tanken mot något annat, och försöka hålla huvudet uppe.
Det är skitjobbigt att vara rädd för allt, vara orolig konstant, och tänka negativt om allt osv, men man får stå ut.
Det här har jag frågat många men.. har du någon hobby eller något du verkligen brinner för ?
(Lägg ner tid på det isånnafall, speciellt när du känner att ångesten kommer krypandes).
När du får "ångestattacker", när du inte vet vad du ska göra med allt o alla så måste du lära dig att kunna lägga dig ner och försöka få bort tankarna. Skriv upp dom någonstans.
Skriva är ett bra sätt att förstå också.
Det är skitjobbigt att försöka bli av med det (speciellt om man är rädd för att bli av med det, vilket jag har varit)
Jag passar inte in här hemma. Jag är det "svarta fåret" som hellre är ensam än med familjen, som tänker olika om allt osv".. Jag kan inte VÄNTA tills jag får arbete och kan flytta hemifrån, det är mest det som får mig att hålla ut.
Jag hoppas du mår bättre för var dag som kommer ----;----@
|