Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-24, 00:21   #2 (permalink)
Anna-Karin
Rating 9
Diamantmedlem

Anna-Karins avatar

Reg.datum: Apr 2008
Standard

Tror inte din psykolog tröttnar på dig, det är ju faktiskt så att människan för betalt för att hjälpa dem som inte har det så lätt att fixa till sitt liv! Men för att det skall kännas lite bättre att gå dit tycker jag att du ska säga det du skrev här till psykologen. "-Jag tycker inte att jag gör några framsteg och är rädd för att ta upp en plats." Kanske gör du framsteg du inte ser själv?? Kanske kan hon/han förklara för dig varför det är viktigt att du får behålla din vård så att du slipper ha den funderingen.

Va bra att det känns bra i stallet och att du njuter av att ta hand om dina hästar, det är viktigt att ha kvar positiva saker i livet och hålla fast vid dom även om allt annat känns svårt.

Oroa dig inte för körkortet, det är din körning och trafiksäkerhet som det handlar om inte ditt vårdbehov. Sen finns det såklart tillfällen när det inte är bra att köra men det verkar du ju ha koll på.

Lycka till och njut av det du kan njuta av utan dåligt samvete. (vet inte om jag missuppfattade här men det kändes nästan som om du kände skuld över att du mår bra ibland)
Anna-Karin är inte uppkopplad   Svara med citat