Citat:
Ursprungligen postat av Peter1974
Jag kan ju informera om att Zyprexa, vilket jag har förstått är samma drogskit som Risperdal mfl, misstänks ligga bakom massakern vid Virginia Tech-universitetet i USA -
Are meds to blame for Cho's rampage?
|
Tämligen bisarrt. Att dessa individer går på antipsykotikum, ångestdämpade osv. bevisar endast en sak, nämligen att de är psykiskt sjuka.
Citat:
|
Så psykvården lämnar saker att önska, visst. Det motsätter jag mig inte på något vis. Men alla människor som blivit hjälpta då? Räknas inte de?
Citat:
Jag tycker det är FRUKTANSVÄRT att de tillåts fortsätta med detta, trots att så många kan vittna om att de har farit illa till följd av psykiatrins så kallade "vård"!
|
Exakt vad är det du syftar på, vad är det de tillåts fortsätta med? Vad föreslår du bör göras annorlunda?
Citat:
Det är märkligt att psykiatrin ännu inte har försökt "stoppa (de påstådda) klimatförändringarna" genom att t ex genom neddrogning med sina "mirakelpiller" få människor att "välja miljövänligare alternativ"? (ironi)
Eller varför inte lösa arbetslösheten genom att med hjälp av piller förslava och få arbetslösa att ta lägre kvalificerade jobb till allt sämre villkor (för att pressa ned lönerna), vilket som bekant är vår alliansregerings primära mål!
|
Och var skulle alla dessa arbetstillfällen komma ifrån menar du?