Jag kan ju informera om att Zyprexa, vilket jag har förstått är samma drogskit som Risperdal mfl, misstänks ligga bakom massakern vid Virginia Tech-universitetet i USA -
Are meds to blame for Cho's rampage?
Här är en artikel som tydligt visar hur det fungerar inom den så kallade "psykvården" -
Matilda skar sig - då drogades hon ner.
Matilda skar sig - då drogades hon ner - Nyheter
Statlig expert köptes av medicinjätte,
fick betalt av läkemedelsbolaget Lilly när det antidepressiva läkemedlet Prozac skulle godkännas i Sverige. -
Statlig expert köptes av medicinjätte
"Piller får bota äldres ensamhet" -
SvD » Inrikes » Piller fÃ¥r bota äldres ensamhet
Jag tycker
det är FRUKTANSVÄRT att de tillåts fortsätta med detta, trots att så många kan vittna om att de har farit illa till följd av psykiatrins så kallade "vård"!
Det är märkligt att psykiatrin ännu inte har försökt "stoppa (de påstådda) klimatförändringarna" genom att t ex genom neddrogning med sina "mirakelpiller" få människor att "välja miljövänligare alternativ"? (ironi)
Eller varför inte lösa arbetslösheten genom att med hjälp av piller förslava och få arbetslösa att ta lägre kvalificerade jobb till allt sämre villkor (för att pressa ned lönerna), vilket som bekant är vår alliansregerings primära mål!
Citat:
Ursprungligen postat av Pillertrillaren
För det första så är inte RISPERDAL knark. Tycker din kritik skulle riktas mot vården och inte som inlägg på ett forum som detta precis.. Tänk så många som har blivit hjälpta av mediciner, bara för din far inte har blivit det, vad synd, hade själv en far som tog livet av sig efter 30 år på olika avdelningar inom psykiatrin i Sverige , men det är inget jag beskyller vården för utan, han var sjuk. Så enkelt var det.
|