Hade du levt med de sönderdrogade resterna som återstår av vad som en gång var min älskade far och jordens finaste människa hade du också blivit vansinnig!
Mest synd tycker jag om min mor som tvingas stå ut med hans eviga svammel, tjat etc hela jävla dagarna!
Nu nyligen när jag och min mor var iväg och handlade tidningen sa hon att hon tänker skicka upp sin make till hans släkt i Norrland så fort hon får skatteåterbäringen!
Vad tyckte du förresten om kommentaren jag svarade psykiatrins skapelse med? :-)
Jag brukar även använda kommentaren att "Metallmännen från Merkurius har invaderat jorden och gått ihop med hans läkare vid vuxenpsyk på Södra Älvsborgs sjukhus och Al Qaida (
läkaren som drogade sönder min far är sannolikt MUSLIM) för att ta över världen med Risperdal!"! :-)
Syftet är att visa psykiatrins skapelse hur jävla idiotiskt hans svammel om att "Se upp med vad du skriver på nätet för psykiatrin har en jävla makt bla bla bla........." låter!
Psykiatrins skapelse låter verkligen som (den unge) FREDDY JONES i den tecknade TV-serien "En valp som heter Scooby Doo" när han svamlar om sina jobbiga förföljelseidéer och konspirationsteorier!
A Pup Named Scooby-Doo - Wikipedia, the free encyclopedia
Citat:
Ursprungligen postat av David
Hej Peter!
Jag förstår att du är bitter efter allt du varit med om.Men hur än livet är så måste man försöka acceptera och tänka att göra de bästa av situtationen som uppstått.Annars orkar du inte...
|