Jo, frågan är bara VEM man ska prata med?
Det är psykiatrin som bär större delen av ansvaret för att jag inte fick tillbaka mitt körkort pga sina sagoberättelser om trafikolyckan i den journal som skrevs efter 2007-07-13, inblandning av problem med myndigheter som inte hade ett PISS med trafikolyckan att göra, utlämning av 20 år gamla uppgifter om händelser som inträffade när jag mådde psykiskt dåligt pga mobbning i högstadiet till Vägverket etc etc.
I princip vartenda ord jag har sagt till folk inom psykiatrin
, till och med i TELEFONSAMTAL, har använts av Vägverkets professor som utredde mitt ärende för att klassa mig som olämplig för körkortsinnehav!
Uppriktigt sagt vågar jag inte prata med någon mer människa inom den så kallade "vården" efter detta och
jag vill BESTÄMT AVRÅDA er andra från att kontakta psykiatrin och lämna ut uppgifter om er själva! När ni senare kommer att behöva ansöka om (nytt) körkort, pass eller liknande kan alltså
det ni har sagt till folk inom psykiatrin komma att användas till er nackdel. Så har det åtminstone varit för mig! Jag trodde att händelserna som inträffade när jag gick på BUP på Södra Älvsborgs sjukhus i Borås, 20 ÅR sedan, var preskiberade och borta! Tyvärr hade jag FEL! Uppgifterna om dessa händelser är en av orsakerna till att professorn vid Vägverket klassade mig som olämplig för körkortsinnehav!
Trots att jag är en helt annan människa idag!
Blir jag akut sjuk i framtiden kommer jag att tänka till både EN och TVÅ gånger innan jag åker in till akuten på Södra Älvsborgs sjukhus och lämnar ut några uppgifter om mig, av rädsla för att dessa uppgifter kommer att lagras och senare kan användas av myndigheter för att klassa mig som olämplig för körkortsinnehav och liknande.
Det jag sätter mitt hopp till nu är att Länsrätten skall göra en annan RÄTTVIS bedömning av min lämplighet för körkortsinnehav.
Min mor hjälper mig så mycket hon kan och har försäkrat mig om att hon inte kommer att ge sig förrän jag har fått tillbaka mitt körkort och ersättning och överklaga så långt det överhuvudtaget är möjligt. Vi har dock olika uppfattningar om chanserna till ersättning. Jag vill kräva Vägverket, Psykiatrin vid Södra Älvsborgs sjukhus och ÖVM i Vårgårda, Länsstyrelsen i Mariestad och övriga inblandade i den här härvan på en ersättning i storleksordningen 6 TILL 10 MILJONER KRONOR! Min mor säger att jag får vara glad om jag får 100000 kronor.
Under tiden tänker jag göra vad jag kan för att se till att så många människor som möjligt får veta hur de "jobbar" inom psykiatrin och avråda från kontakter med dessa personer!
Att det man säker till spionerna ("läkarna") inom psykiatrin senare kan komma att användas av myndigheter som Vägverket för att klassa en som olämplig för körkortsinnehav är ju inte direkt det första man tänker på när man söker hjälp för t ex mobbning, självskadebeteende, självmordstankar och liknande, eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av jamey
Du har låtit detta problem ta över hela din verklighet. Du behöver hjälp av någon utomstående att skingra dina tankar och fylla ditt liv med något som tar den plats dessa gamla destruktiva tankar har tagit.
Fan vad jag hoppas du mår bättre snart. Försök att tänka positivt. Försök att acceptera att det inte finns lösningar på allt just nu. Tänk såhär: "om jag rycker på axlarna nu och inte försöker så hårt så kommer allt lösa sig automatiskt lättare i framtiden". Jag tror det blir så... Att du kommer må bättre lite senare.
|