Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-14, 00:26   #3 (permalink)
Peter1974

Standard

Jag har redan varit hos en ny psykiater som gjorde en positiv bedömning av mig. Dessa uppgifter tycks professorn vid Vägverket bevisligen ha skitit fullkomligt i. Det enda han verkar ha varit intresserad av tycks ha varit att hitta saker hos mig att gnälla över för att kunna styrka Vägverkets fördomar att "Psykiska handikapp som Aspergers syndrom, ADHD och liknande kan utgöra ett hinder för körkortsinnehav".

Inte heller verkar han ha brytt sig om de positiva intygen jag fick av läraren på högskolan, chefen jag hade på mitt förra jobb mfl.

Jag ska beställa en ny tid hos den nya (vettiga och TREVLIGA) psykiatern nästa vecka, om jag ORKAR hålla ut till dess! Nu har jag ytterligare en skitjobbig helg framför mig då jag inte kan åka ut och göra någonting utan tvingas sitta som en fånge i mitt hem!

Min mor, som hjälper mig med ärendet och kontakten med myndigheter, har lovat att ringa min handläggare på Länsstyrelsen på måndag.

Vad gäller Vägverkets "dom" av mig kan jag ju nämna att jag i mina inlägg i debatter på nätet har FÖRDÖMT våldsbrottslingars beteende och debatterat kvinnors val att inleda relationer med dömda våldsbrottslingar (som t ex de puckade brudar som satt bland åhörarna och stönade "Ååååååhhhhh Han LOG åt mig!!" när Riccardos mördare leddes in i rättssalen).

"Snälla män får inte kyssa vackra kvinnor", som man brukar säga!

Tyvärr stämmer det oftast, vilket jag själv (OFTA) har fått erfara!

Citat:
Ursprungligen postat av Trollsa Visa inlägg
Kanske skulle det vara bra att besöka en ny psykolog, någon som inte vet så mycket än? Då får du möjlighet till en "second opinion"?!

Svara med citat