Hej!
herregud vännen!
Hur gammal är du och vad vill du med ditt liv är nog det du måste fråga dig själv? Älskar du honom eller är du bara kär i tryggheten och att ha någon?
Jag tycker du verkar som en underbar kvinna som ställer upp så mycket för hans skull.. men vill du leva ett liv för någon annan eller vill du leva ditt liv för din skull? Hans dotter gillar dig ju inte ens och din pappa med släkt har svårt för honom, vill du ha det så resten av livet? Eller tror du att det går att lösa?
Känn efter vad du behöver och stanna inte ditt liv för en sån kille, visst jag är bara 20 år men jag skulle aldrig stanna med någon som redan har barn och som det är så mycket problem med, och hur vet du att du inte kan älska någon annan mer? Det finns någon som skulle göra allt för dig, kärlek ska va ömsesidig! Stå på dig och acceptera inte att han bestämmer hur er realtion ska vara, prata med honom om hur ni ska lösa det innan du gör något förhastat, men vad jag tycker så är du värd så mycket mer och någon som ger lika mycket som du! Du är inte svag, han gör dig svag.. våga ta dig ur så lovar jag att du kommer få ett bra liv med någon som förtjänar dig!
Stå på dig vännen, kram!