Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-13, 23:21   #1 (permalink)
Peter1974

Standard Stämplad som potentiell våldsbrottsling av Vägverket

Ikväll mår jag rent ut sagt SKITDÅLIGT!

Jag drar djupa (och jag menar verkligen DJUPA) SUCKAR varannan minut ungefär.

Orsaken är nyheten jag fick veta av min mor idag att professorn vid Vägverket som utredde mitt körkortsärende (baserat på närmare 20 ÅR gamla uppgifter i min journal om händelser som inträffade när jag mådde psykiskt dåligt pga att jag var mobbad i högstadiet och felaktiga totalt felaktiga uppgifter i den journal som skrevs av vuxenpsyk i Borås efter trafikolyckan 2007-07-13) har utmålat mig som en potentiell VÅLDSBROTTSLING!

Jag har under hela mitt liv varit EMOT och FÖRDÖMT våldsbrott! Och vad blir tacken för detta? Jo, man blir klassad om en potentiell våldsbrottsling av Vägverkets professor pga att man mådde psykiskt dåligt pga mobbning i högstadiet och har Aspergers syndrom!

Jag är så trött, ledsen och besviken ikväll att jag knappt finner ord att uttrycka mig!

Läs mer om trafikolyckan och Vägverkets hantering av mitt ärende här -

Straffad med fortsatt återkallat körkort pga att man var mobbad under högstadiet

Jag ska även tillägga att jag har flera MYCKET POSITIVA intyg från en av lärarna på högskolan där jag läste till min teknologie magister inom elektronik och chefen jag hade på mitt senaste jobb!

Varken min körskolelärare, psykiatrikern jag hade när jag gick på gymnasiet i Alingsås eller någon annan av de människor jag känner och har haft kontakt med anser att jag är våldsam eller trafikfarlig!

Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till för att övertyga Vägverket och Länsstyrelsen att jag INTE är någon person man behöver vara rädd för!?

Att jag mår psykiskt dåligt i dagsläget är HELT OCH HÅLLET Vägverkets läkare och professorer samt psykiatrins förtjänst!

Ser ut som om detta kommer att bli ännu en sömnlös natt, faktum är att jag inte ens tänker bemöda mig med att FÖRSÖKA sova!

Senast redigerad av Peter1974 den 2008-06-14 klockan 00:52.
  Svara med citat