Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-13, 23:03   #1 (permalink)
ecinna
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Mar 2008
Standard Snälla hjälp mig jag är så förvirrad och ledsen

Hej,
Mår fruuktansvärt dåligt just nu riktigt jävla dåligt ska jag säga. Har skrivit här inna för tre månader sedan ungefär. Förra året träffade jag en kille det var inget i början vi var bara kompisar, jag b lev typ kär direkt men han ville inte ha förhållande då.
Efter tre månader kunde han inte hålla tillbaka sina känslor utan vi blev ett par. Men vi har många problem i detta förhållande tex han har en dotter på tolv år sedan innan och han vill absolut inte ha fler barn, han kommer inte överens med min släkt på pappas sida de blev osams första gången de träffades och nu vill de träffa honom igen men han vägrar, hans dotter är väldigt elak mot mig vi kommer inte överens, han vill inte vara hos mig utan jag får alltid åka upp till honom, vi bråkar om pengar, han har inte träffat mina vänner jag får alltid träffa dem själv och sen varje gång vi har druckit alkohol tillsammans blir han lite kaxig och då gör han slut med mig men dagen efter ångrar han sig och ber om ursäkt. Jag älskar honom jätte mycket men frågan är vad ska jag göra? Jag längtar efter att bli mamma speciellt när nästan alla mina har barn då blir man ännu mer sugen på att skaffa barn. Jag vill ju att han ska följa med till släkt och vänner och vara hos mig lika mycket som jag är hos honom. Vad ska jag göra? Jag måste få hjälp känner mig otroligt svag.
///Ecinna
ecinna är inte uppkopplad   Svara med citat