sen har jag sedan länge, jag vet att det här låter hur löjligt som helst och så då, men att då göra en musikaliskföreställning, teaterföreställning eller nått annat liknande föreställning.! så här min-föreställning har jag tänkt på.! hursomhelst så när jag var yngre, då dansade jag mycket, bland annat modern dans och hiphopish, alla sa att jag var helt otrolig på breakdance, att jag var fast.! dom sa att han är inte klok, herregud vad snabbt han rör sig, jag blev klassad som fysisk överintelligent och så då, när jag dansade balett, så skrev recenterna på skoltidningen där att jag flög nästan.! så kom jag nyss eller idag fram till att om jag inte får ett eget boende av min socialkärring så kommer jag misshandla henne, och sen på rättegången seja ge mig 6 års fängelse, då har jag precis gått klart min utbildning, vilket blir helt perfekt, med andra ord sejer att jag med flit misshandla henne för att få nånstans att bo bara för att få studera i lugn och ro, jag kan inte göra två saker samtidigt, så är det, jag kan inte både leta efter den rätta bostaden (då jag är kräsen) och samtidigt plugga, det funkar inte för mig, jag är en människa med känslor inte en robot, och känslan räknas så har det alltid vart för mig osv och kommer vara på gott och ont haha.! min sockärring är en muskelbyggare och kommer säker hata mig för livet att jag kommer slå till henne, men i believe in human sacrifices, mohahaha.! (det var ett skämt asså) fan vad tar det åt folk nu för tiden, bara för man har en fet lägenhet i andra hand centralt i city, så tycker dom att jag får klara mig sjävl hur bäst jag vill, typ ger mig fingret, whats that lixx, helt jävla sjukt, t ex jag har donerat alla min organ dagen när jag dör, thats me, deltar i välgörenhet i olika former, handlar fairtrade och mijlövänligt alltid, äter inte kött, jag tillochmed bromsar min polares bil för en geting på bilvägen, han hann precis undan XD.! hallå vad är det för fel på dom, varför kan inte alla vara som mig för, men gud.! t ex jag vet den här småbarns läkarfamiljen som söker bostad sedan 3 år tillbaka minst, herregud.! vad är det för fel på samhället igentligen, alla tänker på sig själv, sen en dag kanske nån räddar dennes sjävliska människas liv genom hjärttranplantation eller ett kirugisk-livräddnings-ingrepp av nån från den här läkarfamiljen och personen som blev räddad var den som inte brydde sig att denna småbarnsfamlij hade tak över huvudet, så jävla sjukt allting.! jag kommer aldrig bli läkare som ett yrke blä, man får ta så mycket skit helt onödigt.! hollywood next
Senast redigerad av gult den 2008-06-11 klockan 13:13.
Anledning: korrigering bara
|