Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-10, 11:45   #22 (permalink)
gult
Banned
Guldmedlem

Reg.datum: Jun 2008
Krediter: -102
Standard

najs styrketår, ok nu tackade dom nej, och så är det fan alltid, den ena sejer nått och den andra sejer annat. jag fick inte en möjlighet till ett eget boende, dom tyckte jag borde vara glad över att nått som blocket finns??(lol) linköpings bittraste kärringjävel fuck u och stoppa biblen ner i halsen din skräcködla.! hursomhelst så väntar jag ett samtal ifrån en annan stad, få se vad som sker där.! bara för jag beter mig och ser ut som en psykopat, ska alla döma mig, så jävla arselbeteende asså.! jag har umgås med massa psykopater och gör hela tiden det, klart man har plockat upp en del saker, men att bli behandlad som att man vore psykoat när man inte är det är inte rättvist altså, ni fattar, tack och lov för det.! och jag oxå bli behandlad som en knarkare, när jag inte längre knarkar sjävlmant, det är så jävla surt att jag får lust att mörda nån bara för sakens skull, men då jag är förnuftig, så lär jag inte göra det, men mina känslor sejer ibland annat..! jag är ärlig och inte kriminel och tar inga droger, jag blir behandlad som jag vore psykopat som är påtänd som gillar råndöda folk??varför?? mvh gultD (vad ser du i mina ögon, är jag psykopat eller inte, vem vet kanske blir dina drömmar sanna, du som kollar om jag har psykopatögon eller inte mohahaha) man ska aldrig döma en hund efter håren idioter *snyft*

Senast redigerad av gult den 2008-06-10 klockan 11:51. Anledning: korrigering bara
gult är inte uppkopplad   Svara med citat