Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-09, 07:59   #3 (permalink)
gult
Banned
Guldmedlem

Reg.datum: Jun 2008
Krediter: -102
Standard Del 2 jag står och trampar vatten, fastän jag inte vill igentligen det

(Tack Sofie Österlund, det värmde mitt gamla hjärta.! på riktigt altså) Innan jag började på skolan var jag en hemlös stackars ensam själ, ja innan årskurs ett var jag hemlös lol, sen blev jag villaunge.! så det gjorde mig att jag klarar av det mesta idag, jag fick se såna saker och uppleva såna saker som man inte ens önskar sin värsta fiende än, men vem vet jag kanske blir totalt helt knäckt än dag.! sen blev jag hemlös igen vid 20 år sen var jag hemlös i 6-7 år, bodde på gatan, sålde sex och tiggde ihop pengar mm osv och bodde ibland hos folk jag inte kände, det fanns vissa som bjöd hem, vid en jul för inte allt så länge sen, firade jag mitt jul vid ett takräcke typ 10 våningar upp där bodde jag mitt i centrala sthlm, med bullar från min granne, en lägenhetsinnehavare och kaffe fick jag, jag hade värsta utsikten, den bästa men det finns bättre mycket bättre.!! så fick jag nog, kontaktade dom sociala, jag fick ingen lägenghet av dom, men jag fick pengar, då knarkade jag heroin igen, jag fick massa pengar men ingen bostad?? och så har det varit enda sedan dess, jag har sagt till dom sociala, det enda jag begär är fan inget, jag begär inga reformer, jag begär bara en lägenhet så jag kan få studera och jobba, och som sejer nej, dom har inga bostäder att dela ut alls, är deras svar.! och just nu står jag och trampar vatten, så jag måste bo i andra hands lägenheter, och då jag vill isolera mig, så är det omöjligt för mig att hyra rum och flytta runt hela tiden hit och dit, då jag vill skippa all social kontakt.! därför är mitt liv upp och ner helt och hållet just nu för tillfället.! lyx er som lyckas avskärma er, fan vad jag avundas er, ni har ert på det torra lixx, ni behöver aldrig anpassa er för någon eller något igen.! jag vill oxå ha kul.! jag drömde att jag mördade min sockärring på hos dom sociala förr natten.! så jag får inte avskärma mig och det här känns förjävligt. jag är skör, har ont, smärtor psykisk och fysisk och svag.! (gamla köldskador som håller i sig)ibland när jag tiggde kunda jag få en hundring rakt av flera ggr, sen träffar jag en rik snubbe med en brud, jag tigger en slant och sejer att jag kan spå er, dom tackade nej och gick så spådde jag endå, dom kom tillbaka med masor utav gåvor och mera.! jag funderar nu till sommarn dra helt från samhället totalt, bli en "eremit" helt, men jag har inte kommit på hur än, hur lyckas man, då jag älskar värme/huslighet.! funderar på att ansöka skuldsanering, då jag snart har flera miljoner av skulder till staten (osv).! har aldrig haft en hem såhär jag är snart 30 år i Sverige 2008 gick aldrig i skolan hellerD så att jag drömmer om att jag mördar min sockärring e väl normalt, för drömmar är drömmar och inte verkligheten och så är det.!! en dag, en dag ska jag lyckas och när jag gör det, kommer jag aldrig blicka tillbaka mera igen thats a promise i im gonna keep it

Senast redigerad av gult den 2008-06-09 klockan 08:26. Anledning: korrigering bara
gult är inte uppkopplad   Svara med citat