Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-09, 00:42   #9 (permalink)
Symphony
Senior Member
Guldmedlem

Symphonys avatar

Reg.datum: Sep 2007
Standard

Mm...det är väl det man känner att man vill göra.. Leka runt för att få erfarenhet (plus att det verkar spännande och kul) men sen efter några år kunna träffa någon som man verkligen trivs med. Och ju med erfarenheten av att playa runt gör att man känner sig trygg i att veta att jag KAN och är värd sex.

Ibland känns det så konstigt. Att man är äcklig för att man vill ha sex. Det går ju inte att säga det äriligt till någon för då får man en käft på smällen typ. Sen så min familj kan man ju inte prata om eftersom dom är kristna så går ju inte det. Eller ja dom är inte det längre men det är inga som jag vill prata om när det gäller sex. Dom har verkligen inte lärt mig någonting. Det tycker jag är jobbigt.

"Dina problem är dina problem och dom ska du lösa själv". Visst men hur löser jag dom när jag inte vet?.

Jag har väl förstått för att träffa en tjej för att ha sex med så måste du gå ut 2 3 gånger i veckan och prata med varenda tjej och se vad dom går igång på. Sen när du druckit en öl och lyckats "attrahera" någon då är det Pang på.
Men jag orkar inte göra det nu eftersom man är nere....vad ska man göra?

Jag har en tendens att när jag gör saker när jag vet att jag mår dåligt.
Typ försöka vända på sitationen själv då känner jag en press och kämpar emot alla negativa känslor och tankar och då blir det bara värre. Typ att man vill bara vara den roliga killen på klubben så slutar det med att man blir inåtvänd, tankrspridd och börjar få spännings huvudvärk. Det är typiskt mig. Så man ger upp. Skulle vara så skönt om det fanns ett ställe där man kunde gå och bara prata med människor så man kommer igång med det sociala och sexuella. Jag menar ett ställe där du kan prata med människor som är där för att hjälpa dig. Inte typ en krog eftersom där måste du verkligen vara självmotiverad.

Det som känns mest sorgligt är att jag vet att jag inte had een sådan spännade kul äventyrs sex resa när jag var i tonåren. Och nu är jag 20 och om man inte ändrar sina betenden så brukar det oftast ge samma resultat= 0 sex.

Det känns som en kamp typ döda draken för att få sex. Draken är jävligt jobbig.

Bläh skriver ju som en robot känns dt som. Men är trött på mig själv och det som händer runt omkring.
Symphony är inte uppkopplad   Svara med citat