Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-08, 23:30   #7 (permalink)
Symphony
Senior Member
Guldmedlem

Symphonys avatar

Reg.datum: Sep 2007
Standard

Jo jag vet. Fast kanske inte ska anylisera för mycket. Men jag är så trött och ledsen bara. Man vill bara sova typ eller värre dö nästan eftersom ja vet inte. Är rädd att man ska leva som ett tom skal aldeles förlänge.

Det där med tjejerna också. Jag vet inte faktiskt. Det har aldrig varigt särskilt lätt med tjejer. Men visst har det lättat upp. Och jag är kär i en tjej och tror hon gillar mig men jag vet inte...blir så isolerad i känslorna så man blir bedövad. Typ man orkar inte med vardagen.

Men jag önskar ibland att man slapp prata och bara kunde ha sex istället. Jag menar. Du kan träffa en tjej som du verkligen gillar. Men one night stands är det inget att bry sig om.
Det går mest ut på att man ska ut på krogen och vara den där "alfahannen" Som kan säga dom där orden så får henne att le, röra vid henne, dansa asexigt.

Ne jag orkar inte...Visst det är något jag vill...kankse är ännu mer tragiskt om det är det enda man vill?

Men jag känner att mitt ilv är rätt tråkigt...och att det inte spelar någon roll. Är ganska likgiltlig faktiskt. Skulle någon mörda mig hade jag inte brytt mig, tvärtom tyckt det var skönt faktiskt.

Känns som det är döden man bara tänker på hela tiden.
Men det är något jag har tänkt på så mycket och under så lång tid så det sitter verkligen.

Trist.

Hade varit skönt om man hade kunnat välja sitt liv istället. Men nu är man här av en slump och får försöka göra det bästa av skiten.

Hej
Symphony är inte uppkopplad   Svara med citat