En till grej bara, om du inte blir attraherad av dom as-sexiga brudarna längre, vrf inte försöka hitta en riktig brud istället, säger inte att de inte kan vara en utav dom hetaste brudarna, men ok utseendet spelar viss roll, men man måste ju inte välja dom snyggaste, testa att mingla istället, prata me några fula brudar bara för att hålla igång liksom, sen gå till nästa brud, men jag förstår din ångest, jag får också ångest när jag är ute med polare, jag har lätt för att bli avundsjuk faktiskt, man måste komma över ångesten bara, Men ett tips bara, du måste inte ta den snyggaste bruden, och sen så måste du mingla mycket, prata med många brudar gå ifrån dom kanske när samtalsämnet tonar ut, sen kanske man träffar henne igen och då kanske man har mer att säga, typ, "jasså står du här i baren nu igen" el jag vet inte, men de va de bästa jag kunde komma på, du kanske märker att jag e dålig på att ragga, eller så var de en bra replik, men repliker ska man akta sig för, de måste bli en personlig och liksom intern replik, man kanske säger den repliken för man stod och pratade om drinkar el nåt, sen ser man henne igen i baren, beställa en ny drink, o då kan man kanske säga "jasså står du här i baren nu igen" "Va dricker du nu för drink?"
men öppningsrepliker ska man nog inte säga, de svåra är ju att komma till det där läget då det är dags för en intern replik, Hur tar man kontakt med någon helt okönd brud? tror de e därför man ska vara så öppen som möjligt, inte dissa en brud bara för att hon är ful kanske, om du står o snackar med en brud som kanske ser lite sämre ut än dom andra, så verka intreserad av henne, om du står där o pratar o de kommer snygga brudar runt om, ignorera dom då och prata vidare med den mindre snygga bruden, du behöver ju inte verka mer intreserad av den mindre snygga än att du är allmänt trevlig o pratar lite med henne, då är man inte taskig om man inte antyder att man ska hoppa i säng. Jag tror man blir mer atraktiv om man står o pratar med en tjej, då måste dom andra tjejerna bevisa att dom också är intressanta.
|