Ok, jag tycker såhär: Du måste vara glad att du bor med några och att du åtminstone klarar av att va med i alla fall några personer, jag klarade det förut, men på dom senaste åren så har jag fått svårt att umgås med polare också, vilket har ledit till att jag tappat kontalkten med dom, och det är ett rent helvete ibland att känna sig så isolerad som jag gör, ibland är jag bara inne under hela helgen, jag blir nästan mer deprimerad av att gå ut för mig själv, känner mig totalt isolerad och bortkommen, känns alltid onödigt att gå dessa promenader för sig själv.
Så även om du inte inser det nu kanske, så är dom få kompisar du har kvar jätteviktiga tror jag, det där med att vara social, jag tror det handlar mycket om sina egna intressen, jag tror man ska försöka hitta sig själv liksom och inte bara hålla med va folk säger för att verka social, men jag vet inte, jag är inte heller så social, jag förstår va du menar med kraven som brudarna har, kan också känna så väldigt ofta, men jag tycker inte om att killen ska bestämma alltför mycket, hur kul skulle det va att bara ha en brud som säger "ja" till allting och "vet inte, de spelar ingen roll" när man frågar va hon vill göra osv och aldrig kommer med egna ideér, du kanske stirrar dig aldeles för blind på snygga bimbos? hehe de gör jag i alla fall, dom kommer välja killen me snyggast tatueringar o störst muskler såklart, du kan ju börja gymma kanske o tatuera dig, de funderar jag på att göra. (inte tatuera mig) har mer självrespekt än så, de skulle va av andra orsaker i sånt fall. Men de skadar ju inte att se lite vältränad ut.
|